Webpagina met een voorbeeld van het adverteren op Google Adwords

Online marketing

Een kwalitatieve bezoekersstroom genereren

Het internet is een digitale snelweg waar je potentiƫle klanten niet altijd onmiddelijk hun weg naar je vinden. Om te stimuleren dat ze dat wel doen kunnen we bepaalde hulpmiddelen inzetten die je online vindbaarheid vergroten en je klant helpen te overtuigen om voor jou te kiezen.

De voordelen van online marketing

  • Aantrekken van meer kwalitatieve bezoekers.
  • Verhoging van de naamsbekendheid.
  • Aandacht behouden van bestaande klanten.
  • Doelgericht je doelgroep bereiken.
  • Inspelen op behoeften, periodes en evenementen.
  • Budgetgericht.
  • Meetbare resultaten.

Een online marketing strategie

We evalueren je webinfrastructuur met als doel het behalen van een maximaal online resultaat: waar is nog potentieel tot verbetering, welke mogelijkheden zijn nog onbenut en wat doen je concurrenten. We overlopen de resultaten, bespreken welke actiepunten je werkbaar vindt en stellen een concreet actieplan op.

Online adverteren op Google (SEA) of op sociale media

Advertentiecampagnes voeren op zoekmachines als Google of op sociale media heeft als voordeel dat je zeer doelgericht kan adverteren op je doelgroep. Je advertenties worden alleen vertoond wanneer iemand in zijn zoekopdracht de termen gebruikt die zijn ingesteld in je campage. Ook betaal je alleen maar wanneer iemand effectief ook klikt op je advertentie en zo doorverwezen wordt op een pagina op je website. Op sociale media kun je je advertenties zelfs afstemmen op specifieke indicatoren als geslacht, locatie, leeftijd, ... We verzorgen je advertentiecampagnes van A tot Z zodat deze optimaal renderen.

E-mail marketing

De aandacht van je klant behoud je met een gepersonaliseerde email in de vorm van een nieuwsbrief, een uitnodiging, een promotie, ...

  • Importeer eenvoudig je adressenlijst.
  • Correcte weergave in de voornaamste email programma's.
  • Responsieve mailings die zich aanpassen aan het toestel waarop deze wordt weergegeven.
  • Meetbare resultaten: wie heeft de email gelezen, wie heeft de website bezocht, ...
  • Integratie met je Drupal website.

Content marketing

Om klanten te overtuigen op je website of op sociale media is het belangrijk om hen van relevante en aantrekkelijke inhoud te voorzien. Je bouwt er vertrouwen en naamsbekendheid mee op. Door nuttige kennis te verschaffen aan je doelgroep zorg je voor de nodige klantenbinding maar overtuig je hen ook van je expertise. Een goede content strategie zorgt ook voor de nodige dynamiek tussen je verschillende online platformen. Naar de toekomst toe zal inhoud nog meer worden afgestemd op de individuele gebruiker.

Zoekmachine-optimalisatie (SEO) voor een betere positie van je website op Google

Hoe Google bepaalt aan de hand van een kwaliteitsscore (PageRank) welke websites er bovenaan de zoekresultaten komen te staan wanneer iemand op bepaalde termen gaat zoeken. Deze kwaliteitsscore komt tot stand door vele factoren gecombineerd. SEO is een verzamelnaam van verschillende technieken die kunnen worden ondernomen voor het verzekeren van een betere PageRank. Zowel voor bestaande als nieuwe websites kunnen we een zoekwoordenonderzoek verrichten die zal uitwijzen welke trefwoorden in je branche veel op gezocht wordt in Google. Zo kunnen we de structuur en inhoud van je website hierop afstemmen en zo de vindbaarheid van je website op Google verbeteren.

Linkbuilding

We gaan op zoek naar externe kanalen waar je doelgroepen zich bevinden. Op creatieve wijze trekken we van daaruit geĆÆnteresseerde bezoekers aan naar je website.

Het logo icoon van Banta - Building better brands online

Kwalitatievere bezoekers, meer leads en een hogere visibiliteit!
Wil je ook meer en doeltreffender klanten gaan werven?

Ja, ik wil meer resultaten behalen!