Het logo icoon van Banta - Building better brands online

Hoe kunnen we jou helpen?

Doordacht lanceren

Het internet groeit aan een genadeloos tempo, en daarmee ook de mogelijkheden. Via welke digitale kanalen breng je je concept tot leven? Heb je een nieuwe website nodig? Welke sociale media zet je op in en hoe pak je dit aan?

We luisteren naar je verhaal en je doelstellingen en zullen door het stellen van de juiste vragen een beter zicht verwerven op de richting die we moeten uitgaan. We maken een selectie van kanalen waarop we zullen inzetten en onderzoeken hoe deze onderling met mekaar zullen samenwerken. De verschillende acties die zullen worden gelanceerd worden gekoppeld aan specifieke tijdstippen waarop deze zullen plaatsvinden. Deze vormen de actiepunten en deze leggen we vast in een stappenplan die duidelijk beschrijft hoe de ontwikkeling, implementatie en opvolging van jouw concept zal worden uitgevoerd.

Doordacht communiceren

Een website is een online toegangspunt voor je bedrijf. Voor nieuwe en bestaande klanten. Klanten die je voortdurend moet blijven overtuigen. Daarom is het in je voordeel om je boodschap zo goed mogelijk te communiceren in een zo kort mogelijke tijd.

We doen dit met een goede voorbereiding. Welke inhoud komt op de website en welke heeft prioriteit? Hoe vindt de bezoeker deze gemakkelijk terug via de navigatie? Welke trefwoorden integreren we zodat de website goed zal scoren in Google?

Dit krijgt dan allemaal vorm in een functioneel ontwerp die visueel weergeeft hoe de inhoud wordt geplaatst doorheen de website. Gevolgd door definitieve ontwerpen in jouw huisstijl. Eénmaal goedgekeurd wordt de website volledig gebouwd en gestijld volgens het ontwerp. Voor lancering worden teksten en afbeeldingen toegevoegd. Ook krijg je bij ons opleiding zodat je zelf aan de slag kan met je nieuwe website.

Doordacht interageren

Er bestaan veel populaire sociale media kanalen, elk met hun eigen identiteit en communicatiestijl. Maar op welke zet je in en wat haal je er als bedrijf uit? Met je doelstellingen en beschikbare middelen in het achterhoofd, overlopen we samen welke sociale media kanalen er voor jou interessant zijn en hoe je er als bedrijf (beter) op kan inspelen.

We zetten de verschillende kanalen voor je startklaar: implementeren van de huisstijl, ontwerpen van de nodige designelementen, configuratie van de instellingen, toevoegen van tekst en afbeeldingen, aanmaken van de gebruikersprofielen voor je personeel, ...

Daarnaast zijn er nog de praktische dingen. Hoe bewerk je inhoud? Welke reële gevaren schuilen er? Welke aanspreekstijl hanteer je? Hoe ga je om met ontevreden klanten? Voor de toekomstige beheerders van de pagina’s voorzien we hiervoor de nodige opleiding.

Even belangrijk is het meten van de uiteindelijke resultaten en het verwerven van inzicht in je doelgroep. We voorzien op onderling afgesproken tijdstippen een rapportage met een overzicht van de statistieken.

Doordacht stimuleren

Hoe krijg je meer kwalitatieve bezoekers naar je website? Hoe krijg je ze zover om een aankoop te verrichten of een contactformulier in te vullen? Hoe behoud je de aandacht van je klant?

Bij het adverteren op Google of op sociale media kun je voor iedere advertentie een specifieke doelgroep instellen. Zo verhoog je de kans om kwalitatieve bezoekers naar je website aan te trekken waar je ze verder kan overtuigen met een call to action. We zetten de campagne volledig voor je op, sturen bij waar nodig en voorzien maandelijks een rapportage met de resultaten.

Behoud de aandacht van je klanten door geregeld een nieuwsbrief uit te sturen met de laatste promoties, evenementen en weetjes over het bedrijf. We zetten de nieuwsbriefmodule voor je klaar, voegen de nodige sjablonen toe waarmee je te werk kunt gaan en verschaffen je van de nodige opleiding.